مدیرعامل شرکت گاز استان همدان خبر داد:
انجام ۸۶ مورد ملاقات مردمی در ۶ ماهه نخست سال جاری

به گزارش سایه خاوران : مجید الهیاری مدیرعامل شرکت گاز استان همدان ضمن بیان مطلب فوق، افزود: این ملاقاتها که بهصورت منظم و با هدف شنیدن دغدغهها، بررسی درخواستها و ارائه راهکارهای اجرایی برگزار شدهاند، زمینهساز تعامل مؤثر میان مدیریت ارشد شرکت و مردم شریف استان بودهاند.
وی ادامه داد: موضوعات مطرحشده در این جلسات، عمدتاً در حوزههای خدماترسانی، انشعابات، مشکلات فنی و مسائل مرتبط با مصرفکنندگان گاز طبیعی بوده که با رویکردی پاسخمحور و همراه با احترام به حقوق شهروندی، مورد بررسی قرار گرفتهاند.
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با تأکید بر اهمیت این دیدارها، اظهار داشت: ملاقاتهای عمومی فرصتی ارزشمند برای شنیدن صدای مردم و تلاش برای حل مسائل آنان است. این روند با جدیت ادامه خواهد یافت تا رضایتمندی عمومی و اعتماد متقابل بیش از پیش تقویت شود.
الهیاری همچنین خاطرنشان کرد: در کنار رسیدگی به درخواستهای مردمی، دغدغهها و مسائل همکاران شرکت نیز در این جلسات مطرح و مورد بررسی قرار گرفته است تا با ایجاد فضای گفتوگوی سازنده، زمینه ارتقای بهرهوری و بهبود شرایط کاری نیز فراهم شود.
وی در پایان، پلهای ارتباطی شرکت گاز استان همدان را یادآور شد و از شهروندان خواست از طریق سامانه تلفنی ۱۹۴ و یا سامانه خدمات الکترونیک شرکت گاز استان همدان به آدرس www.nigc-hm.ir نسبت به ثبت درخواستها و پیگیری امور خود اقدام کنند.
انتهای پیام /
برچسب ها :گاز همدان مجیدالهیاری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰