کد خبر : 1696
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ مهر ۱۴۰۴ - ۹:۰۳

رضایتمندی ۹۰ درصدی مشترکان از خدمات شرکت گاز استان همدان

رضایتمندی ۹۰ درصدی مشترکان از خدمات شرکت گاز استان همدان
شرکت گاز استان همدان ضمن قدردانی از همراهی و اعتماد مردم شریف استان، بر استمرار تلاش‌های این مجموعه در مسیر بهبود کیفیت خدمات، توسعه پایدار و ارتقاء رضایتمندی مشترکان تأکید دارد.

به گزارش سایه خاوران :مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از رضایتمندی ۹۰ درصدی مشترکان از خدمات این شرکت خبر داد و تأکید کرد که اقدامات شرکت در گازرسانی، ارتقاء ایمنی، و توسعه خدمات غیرحضوری موجب تقویت اعتماد عمومی و رفاه خانوارها در استان شده است.

مجید الهیاری گفت: با تحقق بهره‌مندی کامل مناطق شهری و ۹۹.۹ درصدی روستاهای استان همدان از شبکه گاز طبیعی، سطح رضایتمندی عمومی از عملکرد شرکت گاز استان نزدیک به ۹۰ درصد برآورد شده و این شاخص، بیانگر اعتماد و رضایت مشترکان از کیفیت خدمات‌رسانی، پاسخگویی مناسب و توسعه زیرساخت‌های گازرسانی در سطح استان است.

وی در ادامه با بیان این که بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته، اقدامات شرکت گاز استان همدان در زمینه نگهداری شبکه، ارتقاء ایمنی مصرف، توسعه خدمات غیرحضوری و رسیدگی به درخواست‌های مردمی، نقش مؤثری در افزایش رضایتمندی عمومی ایفا کرده است؛ ادامه داد: همچنین، اجرای پروژه‌های گازرسانی در مناطق محروم و روستایی، با رعایت استانداردهای فنی و ایمنی، نیز موجب تقویت اعتماد عمومی و ارتقاء سطح رفاه خانوارها شده است.

الهیاری در پایان گفت: شرکت گاز استان همدان ضمن قدردانی از همراهی و اعتماد مردم شریف استان، بر استمرار تلاش‌های این مجموعه در مسیر بهبود کیفیت خدمات، توسعه پایدار و ارتقاء رضایتمندی مشترکان تأکید دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.