به گزارش سایه خاوران رحمان محمودی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در تشریح این خبر گفت: در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی و ارتباط مستقیم با مردم، طی فصل بهار ۳۱ مورد، در سه ماهه تابستان ۴۶ و در سه ماهه پاییز نیز ۴۶ مورد ملاقات مردمی در این شرکت انجام شده است.
وی افزود: در جلسات ملاقات عمومی ضمن آگاهی از مشکلات و معضلات مشترکین و مراجعین در زمینه مسائل مرتبط به حوزه کاری شرکت گاز و ارائه رهنمودهای لازم، دستورات لازم به منظور رسیدگی به دغدغههای مراجعین در کوتاهترین زمان و در چارچوب قوانین صادر می شود.
محمودی تصریح کرد: هر گونه خدمت و تلاش در جهت رضایت ارباب رجوع و مراجعانی که به خدمات ما نیاز دارند، رضایت و خشنودی خداوند را بدنبال دارد، پاسخگویی همراه با احترام قطعاً مصداق عبادت است.
گفتنی است روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ برای ملاقات حضوری و دیدار مردمی با مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی اختصاص دارد و تمامی مشترکین و مراجعین میتوانند به صورت حضوری مشکلات خود را با مدیرعامل بیواسطه مطرح کنند.
انتهای پیام/سیدمصطفی موسوی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰