کد خبر : 3534
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آگوست 2021 - 23:45

راه اندازی نرم افزار ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری شیروان

راه اندازی نرم افزار ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری شیروان
محمدزاده از راه اندازی نرم افزار ارتباط مردمی ۱۳۷ و خدمات جامع شهرداری به عنوان مسیر ارتباطی شهروندان با شهرداری خبر داد.

یاسین محمدزاده، مسئول اداره آمار و فناوری اطلاعات شهرداری شیروان با اعلام این خبر افزود: شهروندان می توانند از طریق ارسال عدد ۵ به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۷ نسبت به دریافت لینک دانلود و نصب این نرم‌افزار اقدام کنند و نظرات و پیشنهادات خود مشکلات سطح شهر معابر و ترافیک شهری و امورات مختلف شهری را با شهرداری در میان بگذارند.


وی با بیان اینکه پس از دریافت پیام شهروندان از طریق سامانه، بلافاصله موضوع به واحد مربوطه ارجاع می‌شود؛ تصریح کرد: مسئول مربوطه موظف است بلافاصله بعد از گزارش مردمی پاسخگوی مردم باشد.


وی راه‌اندازی این نرم افزار را گامی بلند در راستای حرکت به سمت شهر هوشمند ذکر و با اشاره به اینکه در این نرم‌افزار شهروندان اقدامات انجام شده را مرحله به مرحله مشاهده می کنند؛ گفت: امیدوار هستیم با افتتاح این سامانه مشارکت مردم در تصمیم گیری شهرداری بیشتر و در نتیجه کیفیت خدمات شهری و بهره وری در شهرداری افزایش یابد.

پایان پیام/غلامرضا مینا/ شیروان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

" alt="" title="" alt="" />