ثبت ۲۳۶۰۰۰ تماس با سامانه ۱۹۴ شرکت گاز خراسان رضوی در سال ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری سایه خاوران؛ فرشید دشتی، مدیر بهره برداری شرکت گاز استان گفت: سامانه تلفنی امداد و پیام۱۹۴ شرکت گاز خراسان رضوی با هدف پاسخگویی فوری به تماس های اضطراری مردم در حوزه گازطبیعی راه اندازی شده و تماس های شهروندان بر اساس طبقه بندی خیلی فوری، فوری و عادی در کوتاهترین زمان پیگیری و انجام می شود.
وی افزود : در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۳۶ هزار تماس با این سامانه ثبت شد که از این تعداد ۱۰۱ هزار و ۳۲۵ مورد معادل ۴۵ درصد عملیاتی و ۱۳۴ هزار و ۶۹۱ تماس (۵۵ درصد) راهنمایی و مشاوره بود.
دشتی، دسته بندی پیام های عملیاتی سامانه ۱۹۴ شرکت گاز را شامل حادثه، نشست گاز، بازدید حفاری، ناایمن، پیام قطع، افت فشار و صدای کنتور و رگولاتور عنوان کرد و افزود: میانگین خدمت رسانی در پیام های با اولویت خیلی فوری ۱۵ دقیقه است.
مدیر بهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی در ادامه به راه اندازی سیستم امداد متمرکز ۱۹۴ در مرکز استان با هدف بهبود زمان رسیدگی به پیامهای مردمی اشاره کرد و گفت: جانمایی و استقرار سیارهای امدادی بر اساس نقشه ترافیکی و اهمیت موقعیت مکانی و استقرار سرامدادگران و اپراتورهای مرکز پیام در یک مکان با هدف تصمیمگیری بهتر و هدایت سیارهای امداد به ویژه در موارد رسیدگی به حوادث از دستاوردهای راه اندازی سیستم امداد متمرکز ۱۹۴ است.
دشتی خاطر نشان کرد: سامانه تلفنی امداد و پیام ۱۹۴ شرکت گاز خراسان رضوی با بهره گیری از نیروهای امداد موتورسوار زمان امدادرسانی در کلان شهر مشهد را که در مناسبت های مختلف دچار گره ترافیکی در مرکز شهر است به صورت چشمگیری کاهش داده که این اقدام زمینه خدمت رسانی بهتر و افزایش رضایت مندی را فراهم کرده است.
یادآور می شود؛ حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک گاز طبیعی در شهرستان مشهد از خدمات شرکت گاز بهرهمند هستند.
پایان پیام/ مشهد
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0