ارائه ۶۶۰۰۰ خدمت توسط سامانه ۱۹۴ شرکت گاز خراسان رضوی در ۳ ماهه اول امسال

به گزارش پایگاه خبری سایه خاوران؛ فرشید دشتی، مدیر بهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد : از مجموع ۶۶ هزار و ۱۳۹ مورد تماس مردمی با سامانه امداد متمرکز شرکت گاز استان با شماره ۱۹۴، ۴۰۶۱۹ صرفا نیازمند راهنمایی تلفنی بوده و ۲۵۵۲۰ تماس هم از طریق اعلام به خودروهای امدادی سطح شهر در کوتاه ترین زمان ممکن پیگیری شد.
وی افزود : میانگین زمان رسیدن خودروهای امداد به محل پیام بر اساس سه اولویت خیلی فوری، فوری و عادی تقسیم بندی شده که در اولویت فوری میانگین زمان طلایی فرآیند اجرای کار ۱۵ دقیقه می باشد.
به گفته دشتی، آمار و نوع پیام های انجام شده توسط مرکز پیام ۱۹۴ شرکت گاز خراسان رضوی شامل حادثه ، نشست گاز، بازدید حفاری، ناایمن، پیام قطع، افت فشار، صدای کنتور و رگولاتور است.
مدیر بهره برداری شرکت گاز استان اضافه کرد: بازدید از حوضچه ها، شیرهای شبکه و ایستگاهای تقلیل فشار با هدف صحت سنجی، سرویس دهی به مشترکین در محدوده تعمیرات شبکه، بازدید از نحوه نصب تجهیزات واحد نصب، ثبت و ارسال روزانه گزارش مصارف استان، ثبت و ارسال گزارش دستور کار تعمیراتی به مناطق جهت رفع اشکال و آمادگی و استقرار سیار های امداد در مراسم های مذهبی از برنامه های مهم مرکز امداد و پیام شرکت گاز خراسان رضوی در سه ماهه اول امسال بود.
دشتی تصریح کرد: شهروندان محترم میتوانند به صورت شبانه روزي با سامانه گويا و مكانيزه ۱۹۴ تماس گرفته و موضوعات و مسائل مرتبط با گاز طبیعی را مطرح کنند.
پایان پیام/
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0