تاریخ انتشار : دوشنبه 11 جولای 2022 - 19:47

ارائه ۶۶۰۰۰ خدمت توسط سامانه ۱۹۴ شرکت گاز خراسان رضوی در ۳ ماهه اول امسال

ارائه ۶۶۰۰۰ خدمت توسط سامانه ۱۹۴ شرکت گاز خراسان رضوی در ۳ ماهه اول امسال
دشتی گفت: در سه ماه نخست سال 1401 بیش از 66 هزار و 139 مورد تماس با مرکز امداد 194 این شرکت ثبت شد که حدود 40 درصد این تماس ها توسط خودروهای امدادی سطح شهر پیگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری سایه خاوران؛ فرشید دشتی، مدیر بهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد : از مجموع ۶۶ هزار و ۱۳۹ مورد تماس مردمی با سامانه امداد متمرکز شرکت گاز استان با شماره ۱۹۴، ۴۰۶۱۹ صرفا نیازمند راهنمایی تلفنی بوده و ۲۵۵۲۰ تماس هم از طریق اعلام به خودروهای امدادی سطح شهر در کوتاه ترین زمان ممکن پیگیری شد.

وی افزود : میانگین زمان رسیدن خودروهای امداد به محل پیام بر اساس سه اولویت خیلی فوری، فوری و عادی تقسیم بندی شده که در اولویت فوری میانگین زمان طلایی فرآیند اجرای کار ۱۵ دقیقه می باشد.

به گفته دشتی، آمار و نوع پیام های انجام شده توسط مرکز پیام ۱۹۴ شرکت گاز خراسان رضوی شامل حادثه ، نشست گاز، بازدید حفاری، ناایمن، پیام قطع، افت فشار، صدای کنتور و رگولاتور است.

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان اضافه کرد: بازدید از حوضچه ها، شیرهای شبکه و ایستگاهای تقلیل فشار با هدف صحت سنجی، سرویس دهی به مشترکین در محدوده تعمیرات شبکه، بازدید از نحوه نصب تجهیزات واحد نصب، ثبت و ارسال روزانه گزارش مصارف استان، ثبت و ارسال گزارش دستور کار تعمیراتی به مناطق جهت رفع اشکال و آمادگی و استقرار سیار های امداد در مراسم های مذهبی از برنامه های مهم مرکز امداد و پیام شرکت گاز خراسان رضوی در سه ماهه اول امسال بود.

دشتی تصریح کرد: شهروندان محترم می‌توانند به صورت شبانه روزي با سامانه گويا و مكانيزه ۱۹۴ تماس گرفته و موضوعات و مسائل مرتبط با گاز طبیعی را مطرح کنند.

پایان پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.