تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲

دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی استان خراسان رضوی در پاویون شمس مشهد

دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی استان خراسان رضوی در پاویون شمس مشهد
باقری این گردهمایی ها را فرصتی دانست برای یادگیری و ایجاد ارتباطات موثر که با همدلی، هم اندیشی و هم افزایی گام های بلندی در جهت ارتقای جایگاه روابط عمومی برداریم.

به گزارش پایگاه خبری سایه خاوران؛ محمئ رضا باقری، نماینده انجمن روابط عمومی ایران در خراسان رضوی با تاکید بر نقش پر اهمیت روابط عمومی در سازمان ها و اجتماع افزود: در این گردهمایی ارزشمند که با شعار زیبای “همدلی، هم اندیشی، هم افزایی” برگزار شده است، حضور داریم تا بار دیگر اهمیت نقش روابط عمومی را در تحقق اهداف سازمانی و اجتماعی یادآور شویم و برای ارتقای جایگاه این حوزه تلاش کنیم.

محمدرضا باقری با اشاره به پیشینه تأسیس انجمن بین المللی روابط عمومی و انجمن روابط عمومی ایران گفت: روابط عمومی به عنوان پلی میان سازمانها و جامعه همواره نقش کلیدی در ایجاد ارتباطات موثر و شفاف ایفا کرده است. انجمن بین المللی روابط عمومی () در سال ۱۹۵۵ تاسیس شد تا با گردهم آوردن متخصصان این حوزه از سراسر جهان استانداردهای حرفه ای روابط عمومی را ارتقا دهد و به عنوان مرجعی جهانی در این زمینه فعالیت کند.

وی در ادامه اضافه کرد: در ایران نیز، انجمن روابط عمومی ایران با هدف توسعه و ترویج اصول حرفه ای روابط عمومی، ایجاد شبکه های ارتباطی میان فعالان این حوزه و ارتقای جایگاه روابط عمومی در سازمانها و نهادهای مختلف تاسیس شد. این انجمن همواره تلاش کرده است تا با برگزاری دوره های آموزشی، همایش ها و کارگاههای تخصصی گام های موثری در جهت توانمندسازی نیروهای روابط عمومی بردارد.

شروع دوره جدید انجمن روابط عمومی در خراسان رضوی

نماینده انجمن روابط عمومی استان خراسان رضوی از آغاز دوره جدید روابط عمومی در استان اذعان داشت: از اردیبهشت سال ۱۴۰۲ انجمن روابط عمومی ایران دوره جدیدی از فعالیتهای خود را در استان خراسان رضوی آغاز کرده است. این حرکت با هدف تقویت شبکه های ارتباطی میان مدیران و کارشناسان روابط عمومی، تبادل تجربیات و دانش و ایجاد هم افزایی در این حوزه صورت گرفته است.

مدیر عامل موسسه فرهنگی روابط عمومی راهبرد گفت: خراسان رضوی به عنوان یکی از قطبهای فرهنگی و اقتصادی کشور ظرفیتهای بالایی برای توسعه روابط عمومی حرفه ای دارد و ما بر این باوریم که با همکاری و همدلی میتوانیم به جایگاه مطلوبی در این زمینه دست یابیم.

اهمیت همدلی هم اندیشی و هم افزایی در روابط عمومی

باقری در توضیح شعار گردهمایی این چنین گفت که؛ شعار این گردهمایی، همدلی هم اندیشی هم افزایی”، به خوبی نشان دهنده مسیری است که ما باید در روابط عمومی طی کنیم همدلی به ما کمک میکند تا بهتر به نیازها و دغدغه های مخاطبان خود پی ببریم. هم اندیشی فرصتی است برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و تجربیات و هم افزایی نتیجه ای است که از این همکاریها حاصل میشود و منجر به رشد و پیشرفت همه جانبه می گردد.

وی در ادامه اظهار داشت: ما باید در ارتقای جایگاه روابط عمومی و شبکه سازی میان روابط عمومی ها تلاش کنیم. شبکه سازی نه تنها به تبادل دانش و تجربه کمک میکند بلکه باعث میشود تا در مواجهه با چالشها بتوانیم از توانمندیهای یکدیگر استفاده کنیم و راه حلهای مؤثری ارائه دهیم این همکاری ها میتواند به ایجاد استانداردهای حرفه ای بهبود کیفیت عملکرد روابط عمومیها و افزایش اعتماد عمومی به سازمانها منجر شود.

 

 

پایان پیام/صدقی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.