کد خبر : 181
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۰:۰۶

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی: پاسخگویی به بیش از ۳۶ هزار تماس تلفنی مشترکین توسط واحد امداد۱۹۴

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی:  پاسخگویی به بیش از ۳۶ هزار تماس تلفنی مشترکین توسط واحد امداد۱۹۴
عمده تماس های واحد امداد به جهت قطع جریان گاز مشترک بوده که با حضور همکاران و رفع ایراد، گاز ایمن تحویل مشترک شده است.

 

به گزارش سایه خاوران مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی از پاسخگویی به ۳۶ هزار و ۱۵۲ مورد تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی توسط مرکز امداد و حوادث این شرکت طی ۹ ماهه سال ۱۴۰۳ خبر داد.

سیدمحمود هاشمی ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: عمده تماس های واحد امداد به جهت قطع جریان گاز مشترک بوده که با حضور همکاران و رفع ایراد، گاز ایمن تحویل مشترک شده است.

هاشمی افزود: قطع گاز، نشت گاز، جمع‌آوری تجهیزات، بررسی حفاری و افت فشار، حادثه، تست کنتور و تغییر ظرفیت و تعویض کنتور و رگولاتور از جمله اقداماتی بوده که باعث شده گروه‌های امداد و حوادث اعزام شوند.

هاشمی با بیان این که میانگین زمانی حضور کارکنان امداد در محل ۷ دقیقه بوده است، گفت: تمامی کارکنان امداد گاز استان از طریق سامانه مکانیزه و بوسیله تبلت‌هایی که در اختیار امدادهای سیار نواحی و مناطق قرار دارد، موارد را ارجاع و پیگیری می‌کنند.

هاشمی در پایان با اشاره به موضوع ناترازی گاز در کشور گفت: همکاران ما به ویژه همکاران واحد امداد در این چند ماه اخیر روزهای بسیار پرکار و سختی را پشت سرگذاشتند و شبانه روز در حال خدمت رسانی به مردم هستند که لازم است از آنان قدردانی ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/ فریبامحمدی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.