با هدف رسیدگی به درخواست های مردمی و پاسخگویی در كوتاهترين زمان:
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در مرکز سامانه سامد حضور یافت

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان به اتفاق معاونت بهره برداری این شرکت با هدف ارتباط مستقیم، امروز دوشنبه از ساعت ۱۱ الی ۱۲ با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ به سؤالات مردمی پاسخ دادند.
به گزارش پایگاه خبری سایه خاوران : سیدجواد حقیقت حسینی مدیرعامل این شرکت برای پاسخ به پرسشهای مردمی مرتبط با شرح وظایف این شرکت، از طریق سامانه الکترونیکی مردم و دولت سامد در استانداری سمنان حضور یافت.سید جواد حقیقت حسینی با اشاره به مطالب فوق، گفت: در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد، تبیین اهداف دولت خدمتگزار، تحقق مصادیق حقوق شهروندی، تأکید بر استمرار تعامل مردم و دولت، پاسخگویی به درخواست های هموطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه با هدف ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی، از طریق شماره تماس ۱۱۱ بصورت مستقیم سؤالات مورد نظر هموطنان عزیز استان در بخش های مختلف گازرسانی، خدمات رسانی و سایر امورات مرتبط پیگیری و پاسخ داده شد و راهنمایی های لازم نیز ارائه گردید.شایان ذکر است سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه مشترکین گاز استان سمنان می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست های خود را مطرح و پیگیری نمایند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0