کد خبر : 1949
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 می 2021 - 16:06

مدیرعامل ایران خودرو خراسان در روز ارتباطات و روابط عمومی عنوان کرد؛

جایگاه و نقش روابط عمومی ها در پشتیبانی از تولید بسیار با اهمیت است

جایگاه و نقش روابط عمومی ها در پشتیبانی از تولید بسیار با اهمیت است
زاهدی فر گفت: مقوله ارتباطات و روابط عمومی برای بزرگترین شرکت خودروسازی شرق کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری سایه خاوران؛ بیژن زاهدی فر، مدیرعامل ایران خودرو خراسان بار دیگر بر اهمیت و ضرورت تقویت جایگاه روابط عمومی در درون و برون سازمان صحه گذاشت و در اقدامی ارزشمند در این روز در آنجا حضور یافت.

در نشستی که زاهدی فر با کارکنان واحد ارتباطات داشت در خصوص هدف و انگیزه قبول مسئولیت مدیریت واحد ارتباطات و امور بین الملل گفت: هدف بنده در وهله اول تبریک این روز به همکاران پرتلاش ارتباطات ایران خودرو خراسان بود و از نزدیک دغدغه های ایشان در این حوزه را لمس نمایم. اما قبول این مسوولیت پیامی هم داشت و آن اینکه که مقوله ارتباطات و روابط عمومی برای ما در بزرگترین شرکت خودروسازی شرق کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.


وی در ادامه ارتباطات را یک شاخصه مهم انسانی دانست و گفت:  اینکه عصر حاضر، عصر ارتباطات است، موضوع تازه ای نیست بلکه پیدایش جامعه بشری بر اساس ارتباطات بوده است. انسان هایی در این جهان ماندگار شدند که توانستند بر جامعه پیرامون خود تاثیرگذار باشند و این تاثیرگذاری جز با ارتباطات موثر و روابط عمومی خوب میسر نشده است.


وی اظهار داشت: روابط عمومی خوب باعث می شود مخاطب و جامعه با شما دوست شود و لازمه این دوستی اصل شفافیت و صداقت است. این اصل در روابط عمومی باعث می شود اعتماد جامعه جلب شود و مخاطب در کنار و همراه سازمان قرار گیرد. بطور مثال همکاران ما در شرکت ایران خودرو خراسان به همراه همسران و فرزندان شان خانواده ای ۱۷هزار نفری را تشکیل می دهند که با یک روابط عمومی خوب می توانیم با تاثیرگذاری بر این جامعه آنها را در جهت تحقق اهداف استراتژیک سازمان همراه و همسو نماییم. پس اولین و تنها ابزاری که یک مدیر به آن نیاز دارد و می تواند با آن بخش زیادی از اهداف خود را پیش ببرد یک روابط عمومی درست و حرفه ای است. یک روابط عمومی خوب و تاثیرگذار می تواند اولین حلقه ذینفعان یعنی کارکنان و خانواده آنها را با اهداف و برنامه های سازمان همسو نماید.


وی بیان داشت: نقش روابط عمومی در هر سازمان و ارگانی از ماموریت و وظیفه ذاتی آن مهمتر است برای ما نیز جایگاه روابط عمومی بسیار مهم است زیرا تمام عملکرد شرکت در آن خلاصه و به مخاطب ارایه می شود. در پایان مجدد این روز را به همه فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک می گویم و برای همکارانم در روابط عمومی ایران خودرو خراسان آرزوی توفیق دارم و خوشحالم یک روز را در کنار شما سپری کردم. امیدواریم بتوانیم بیش تر از پیش به این واحد کمک کنیم تا بتوانید ارتباط و تعامل خوبی میان سازمان و جامعه در جهت تحقق اهداف و تعالی سازمان برقرار نمایید.


در این نشست رامین آرمات مدیر واحد ارتباطات و امور بین الملل نیز ضمن تشکر از حضور مدیرعامل محترم در واحد ارتباطات گزارشی از عملکرد واحد ارتباطات ارایه نمود و گفت: همزمان با روز روابط عمومی و در مسیر گفتمان سازی و گفتگو بین مدیران و کارکنان شرکت، واحد ارتباطات اقدام به پخش ویژه برنامه زنده گفتمان از صفحه ایران خودرو خراسان نموده است که مورد توجه همکاران قرار گرفت و افزود این برنامه بصورت مستمر در هفته های آتی با حضور مدیران و مسوولان ادامه خواهد یافت.


وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: بنده به نوبه خودم و از طرف همه همکارانم در واحد ارتباطات حضور ارزشمند حضرتعالی و قبول مدیریت واحد ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو خراسان به صورت نمادین را باعث افتخار خود می دانیم. حضور شما در اینجا موجب شد مسئولیت سنگین تری بر دوش ما قرار گیرد و قطعا تلاش می کنیم در مسیر اهداف سازمان و تاکیدات حضرت عالی پیش رویم و حتما موفقیت های بیشتری را در جهت اعتلای سازمان کسب نماییم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.